{{ 'Sea Freight' | trans }}

{{ 'Air Freight' | trans }}

{{ 'Sea Freight' | trans }}
{{ 'Air Freight' | trans }}

Mijn The Freight Hero-verzendingen

Klantomgeving

U raadpleegt uw bestellingen in uw eigen klantomgeving. Rechtsboven op de pagina kunt u op het inlog-icoontje klikken op "Mijn verzendingen", ""Mijn profiel" en u kunt hier ook "Uitloggen". U kunt in uw eigen klantomgeving uw Profiel wijzigen. Behalve dat u in uw bestellingen uw leverancierslijsten, afleveradressen en HS-Codes kunt bewaren, kunt u ook in uw klantomgeving deze zaken toevoegen hetgeen het doen van een latere bestelling vereenvoudigt.

Zoeken34

Mijn Freight Hero-Verzendingen

In het overzicht van bestellingen ziet u in de één na laatste kolom de status van de bestelling. Uw bestelling kan "Completed" zijn, kan de status "Vaart" hebben en kan ook "Aangemeld" en "Bevestigd" zijn. In de laatst kolom kunt u door op het icoontje te klikken een Aangemelde of Bevestigde verzending annuleren. De verzending krijgt dan de status "Cancelled".